Verbinding met Extender

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffreyvr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 aug 2012
Hallo,

Ik heb een kort vraagje over het instellen van mijn Range Extender( Sitecom WL-330).

Ik heb mijn Modem/Router van Ziggo(UBEE) beneden staan en zit met mijn computer helemaal boven, heb dus maar 1 streepje ontvangst, nu heb ik een Range Extender gekocht en die op de middelste etage geplaatst. Ik heb hem ingesteld als Universal Repeater en hem aangesloten aan het netwerk van de Modem/Router. Nu is mijn vraag of ik nog ergens een apart wachtwoord moet invullen aangezien mijn Modem/Router die beneden staat een WPA2 code heeft, want ik kan niet verbinden met het internet als ik met de Extender verbind..

Ik hoop dat iemand het antwoord voor mij heeft! Alvast bedankt.

Hallo.

Als het goed is neemt de extender het wachtwoord van het modem beneden autmatisch over.
Ik ben op vacantie geweest naar oostenrijk en had daar internet , maar ook maar een streepje ontvangst.
Ik heb daar bij de mediamarkt een extender gekocht.
Die in het stopcontact gedaan en dan neemt hij zelf het wachtwoord van het modem over.
Je moet dan op de pc of laptop nog verbinding maken met de zelfde sitt als van het modem maar dan met ext erachter.
Daar kan je het zelfde wachtwoord opgeven als op het modem beneden.
Nou ik hoop dat je hem aan de praat krijgt.

Groeten Cees.

Je kunt toch ook verbinden door middel van WPS.
Druk het wps knopje op de router in en daarna de wps knop op de extender.
En alles gaat automatisch

Nou,gaat dus ook niet.
Alleen de WL-331 ondersteunt WPS

Laatst bewerkt:
Oke, ik kan inmiddels verbinden met de Extender maar heb nog steeds geen internet, ontvangt wel pakketten maar verstuurd niks, ik heb eerst een verbinding met mijn computer gemaakt met de modem beneden en dus ook de WPA2 code ingevoerd en daarna met de extender. Er staat verbonden en hij zegt dat hij internet heeft maar ik krijg een DNS fout als ik op internet wil gaan.

Moet je alle configuratiehandelingen verrichten op alle apparaten die verbinding maken met het draadloze netwerk?
laptops, ipad, iphone, tv...etc

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan