Verbinding met extern bureaublad?

Status
Niet open voor verdere reacties.

murdoch201

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Hoi,

Ik zit hier met een probleempje. Ik wil graag mijn computer extern bestuurbaar maken met behulp van het ingebouwde systeem in Windows, alleen als ik naar mijn instellingen ga zie ik niets meer dan de optie 'Hulp op afstand'.

remote-desktop-connection-windows-7-system-properties.png

Het onderste deel is bij mij dus gewoon verdwenen. Ik heb Windows 7 Home Premium 64-bit.
Iemand die mij kan helpen?

Groetjes,
murdoch

Het is niet mogelijk om verbinding te maken met een pc waar een home of basic-versie van windows7 op staat.

http://windows.microsoft.com/nl-nl/w...sked-questions:
Alle versies van Windows 7 bevatten Verbinding met extern bureaublad.

Met Extern bureaublad kunt u een verbinding tot stand brengen vanuit elke versie van Windows 7.

U kunt verbinding maken met computers waarop Windows 7 Professional, Windows 7 Ultimate of Windows 7 Enterprise staat.

U kunt Verbinding met extern bureaublad niet gebruiken om een verbinding tot stand te brengen met een computer waarop Windows 7 Starter, Windows 7 Home Basic of Windows 7 Home Premium wordt gebruikt

Je zult overmoeten stappen op een pro-versie van windows7 of aan de gang moeten gaan met Ultra VNC

Inderdaad, ik vond net al dat het niet gaat via home. Er slingert wel al een geluk een hack op het internet =p

Toch bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan