verbinding met het internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

yentel1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 dec 2009
Hallo,ik heb mij onlangs een nieuwe laptop aangeschaft.Een HP Pavilion DV7-1240 EB (WINDOWS VISTA ).Ik zit met het volgende probleem.Wanneer ik hem opstart,komt er op het icoontje van messenger(msm) een rood kruisje;waardoor ik op geen enkele site geraak.De e-mails werken goed.Wanneer ik dan de verbinding onderbreek met WIFI 36 (die volledig in orde blijkt) een 10- seconden en dan weer de verbinding maak,komt het rode kruisje op het icoontje van msm in een groen blokje(wilt zeggen dat ik beschikbaar ben ).Als dat gebeurt is kan ik moeiteloos op internet surfen.Heb ik soms iets fout gedaan met instellen,want op gebied van computer ben ik nog een leek.Alvast bedankt op voorhand voor eventuele oplossingen.
mvg yentel1

Het probleem ken ik niet. Heb je eens je router opnieuw opgestart?

De symptomen duiden erop dat je eerst geen IP adres hebt. Schakel je je computer echt uit of zet je hem alleen in slaapstand?

Probeer het eens met echt uitzetten en opstarten, misschien lost dat wat op.:thumb:

ik zet mijn computer wel degelijk altijd uit;het probleem zit hem denk ik bij windows messenger.Mijn e-mail verloopt correct,maar als ik op windows messenger niet verbonden geraak ,kan ik ook niet op internet.De verbinding en netwerk zijn oke(gecontroleerd).Het is juist de messeger dat het mij lapt (denk ik).Wanneer ik messenger afsluit,en dan de verbinding verbreek en na enkele seconden weer verbind,zonder messenger is alles oke.
mvg yentel1

Verwijder een je messenger, start de computer opnieuw op, installeer ccleaner van ccleaner.com, en laat ccleaner lopen. Computer opnieuw opstarten. Dan ben je wel je messenger kwijt maar ik denk dat dan je internet het weer doet.

Indien dat zo is kan je weer de messenger installeren...:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan