verbinding met live mail werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

cornelus

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2008
Berichten
39
Wie kan me helpen? Ik heb Windows live mail geinstalleerd. Berichten die ik wil versturen via live mail gaan niet weg er komen ook geen berichten binnen. Er komt dan de melding:

De server ondersteunt geen SSL-verbinding.

Onderwerp 'test'
Serverfout: 250
Reactie van server: 250 HELP
Server: 'smtp.ziggo.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC7D
Protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd(SSL): Ja


Hoe kan ik dit verhelpen?

Bij voorbaat dank voor jullie hulp.
Cornelus
 
Ga eens naar Extra --> Accounts --> Eigenschappen --> Geavanceerd. Wss staat er een vinkje voor 'SSL verbindingen'. Zet deze uit.
 
Doet je internet het wel?

Zo ja, Probeer eens -> Windows Live Mail -> Rechtsbovenin -> Rechts van het kwastje -> Druk daarop -> Selecteer alle menu's weergeven -> Nu is er een balk-> Extra accounts ->
Maak je account nog eens. Doe het voorzichtig! Ik weet niet of je mail dan verwijderd

2e kans: Ga eens naar je Hotmail op Hotmail.com


Succes!

EDIT: Haha wat die ene boven mij zegt wou ik hierna ook zeggen! Haha, I'm To Slow For Fast Replays
 
Laatst bewerkt:
Ga eens naar Extra --> Accounts --> Eigenschappen --> Geavanceerd. Wss staat er een vinkje voor 'SSL verbindingen'. Zet deze uit.

Beste helper,
Ik heb het vinkje bij SSL uitgezet en krijg nu devolgende melding:

Voor het account Live (corthijssen) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Het verbinding maken met de server is mislukt.

Server: 'pop.ziggo.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0E
Protocol: POP3
Poort: 99
Beveiligd(SSL): Ja
Socket-fout: 10060

Helaas werkt het nog niet.

Groeten, Cornelus
 
Eindigt je E-mail adres op @ziggo.nl?

Aangezien het bij mij @casema.nl is. Terwijl ik ook ziggo heb.
 
Beste helper,

Inderdaad mijn e-mail adres eindigt op @ziggo.nl

Groeten, Cor



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Staan de juiste poorten wel ingesteld, in 110 en uit 25?
 
Waar kan ik dat in visa vinden?

Groeten,
Cornelus



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat heeft niets met Vista te maken, maar met Live Mail.
Ga eens naar Extra --> Accounts --> Eigenschappen --> Geavanceerd. Daar moet je invullen in: 110 en uit : 25
 
Dat heeft niets met Vista te maken, maar met Live Mail.
Ga eens naar Extra --> Accounts --> Eigenschappen --> Geavanceerd. Daar moet je invullen in: 110 en uit : 25

Beste Krolik,
Nog steeds geen succes behaald. Ik krijg steeds andere foutmeldingen zoals:

Voor het account Ziggo (cor.thijssen) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Er is een onjuist wachtwoord ingevoerd. De volgende keer dat je berichten verzendt of ontvangt, moet je je gebruikersnaam en wachtwoord voor dit account invoeren.

Serverfout: 0x800CCC90
Reactie van server: -ERR [AUTH] Authentication failed
Server: 'pop.ziggo.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC92
Protocol: POP3
Poort: 110
Beveiligd(SSL): Nee

Waar moet ik dat wachtwoord invoeren?

Bij voorbaat dank voor je reactie
Cornelus
 
Beste, is het je inmiddels gelukt om de juiste instellingen te achterhalen?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem.
 
Gelukt!!!

Beste, is het je inmiddels gelukt om de juiste instellingen te achterhalen?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem.


Ik ben niet degene die de vraag stelde, maar ik was heel blij!! met het antwoord want daardoor kan ik eindelijk mijn mail er uitsturen.
Dit gevonden na veel speuren en gepruts, (mijn provider Ziggo), kon mij niet helpen, want ik heb een pop3 zonnet.nl account bij Tele 2, een mailprogramma van Windows live en dat maakt het wat :rolleyes: ingewikkelder.
Ik heb nu van alle instellingen een printscreen gemaakt(tip) met het knipprogramma van Windows 7 en uitgeprint voor het geval dat er door omstandigheden, het weer weg is.;)
Bedankt, Helpmij, ik wilde dit laten weten zodat anderen daar ook profijt van zullen hebben.

Groeten LARA34
 
@LARA34: Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Fijn om te horen dat dankzij dit topic je tot een oplossing gekomen bent voor jouw probleem.
Altijd leuk om te horen dat anderen er baat bij hebben gehad.:D

Aangezien het een al wat ouder topic is (2009) voorzie ik deze nu van een slotje en zal het als naslagwerk blijven dienen personen die mogelijk met hetzelfde probleem zitten.

Succes en veel plezier verder op ons forum.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan