Verbinding met router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomaskofich

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2005
hallo,,, ik heb sinds kort een router van sweex (LC00070) en een speedtouch 510 als modem maar als ik die aansluit op de wan-poort van de router en de pc op poort 1....
dan krijg ik geen internet verbinding en als ik de speedtouch 510 direct op de pc aansluit (zonder de router er tussen) dan doet hij het wel....................:confused:
hij heeft het een hele tijd wel gedaan en nu ineens niet meer:confused: :confused:

kan iemand me helpen??????

(\__/)
(='.'=)
('') ('')

De bekende vraag:waarom 2 routers achter elkaar zetten ?

daar gaat het nu niet om want eerder deet hij he twel altijd:p dus ik wil gewoon een goed antwoord of niet........................................

Zal wel maar met een router gaat het allemaal veel eenvoudiger !!!

Je hebt niet toevallig nieuwe firmware geinstalleerd ?

Blijft de vraag waarom je 2 routers achter elkaar zet ?

Ga je nu nog een weer een nieuwe router halen of toch maar een switch ?

@Upsidaisy waarom geen 2 routers achter elkaar? Hier draait het al zeker een jaar zo en geen problemen. Waarom 2 routers? omdat de een geen draadloze is en de ander geen modem.

Het kan wel maar de problemen onstaan vaak bij openen van poorten,zeker bij de gewone gebruiker !

Het tweede stuk van je zin begrijp ik niet maar dat zal aan mij liggen.

Das waar het openen van poorten wil eigenlijk niet met 2 routers of je moet er 1 helemaal openzetten dan gaat het wel.

Het tweede zinnetje was bedoelt om te vertellen waarom ik er 2 heb.
Ik heb dus een router die als modem dient en niet draadloos is.
En ik heb een router die draadloos is maar weer geen modem.(tenminste die is niet juist in te stellen):shocked:
En aangezien we hier met 4 computers met een draadje zitten en een Laptop zonder draadje dan begrijp je waarom.:D :D

Het eerste is dus een modem het tweede een draadloze router met een ingebouwde switch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan