verbinding met sitecom router

Status
Niet open voor verdere reacties.

brink2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 dec 2008
Beste lezer(s),

Wij hebben sinds kort draadloos internet in huis.
Toen wij de meubels moesten verplaatsen in huis heeft mijn vriend zomaar overal de stekker ervan uit getrokken.
Nu is het geval dat wij steeds op de buren hun modem internet hebben,want de laptop reageert niet meer op onze router.
Heb alles van de router verwijderd op de pc en weer opnieuw geinstalleerd,maar doet nog steeds niks...Daarna heb ik de instellingen nagekeken ed,maar nog steeds niks.
We hadden de printer ook via de router lopen,maar kun je nagaan dat die nu dus ook niet meer wil printer van de computer af. Wie kan mij met deze enorm lastige vraag helpen??
Alvast bedankt voor de reacties.

Beste lezer(s),

Wij hebben sinds kort draadloos internet in huis.
Toen wij de meubels moesten verplaatsen in huis heeft mijn vriend zomaar overal de stekker ervan uit getrokken.
Nu is het geval dat wij steeds op de buren hun modem internet hebben,want de laptop reageert niet meer op onze router.
Heb alles van de router verwijderd op de pc en weer opnieuw geinstalleerd,maar doet nog steeds niks...Daarna heb ik de instellingen nagekeken ed,maar nog steeds niks.
We hadden de printer ook via de router lopen,maar kun je nagaan dat die nu dus ook niet meer wil printer van de computer af. Wie kan mij met deze enorm lastige vraag helpen??
Alvast bedankt voor de reacties.

dus van de buren van u heeft ook sitecom ?? zoja kan je je de router van u dan op een andere kanaal zetten of beveiligen dan raak je ook niet in de war heb zelf een netgear router en heb het al zo'n 4 1/2 jaar

sweex

nee de buren van ons hebben een sweex en wij een sitecom.hij reageert wel op de sitecom,maar krijgt geen verbinding.en een wachtwoord zit er nog niet op.

probleem router

Heb de instellingen van de modem en alles wat daarbij hoorde er al af gehad en opnieuw geinstalleerd,maar dat mocht niet baten.
De instellingen zijn volgens het programma "probleem oplossen" niet goed.Weet iemand hoe ik dat kan veranderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan