Ik heb een nieuw Speedtouch modem van KPN. De vorige had veel storingen. Voorheen had ik voor mijn ADLS een BelkinG54 router. In de lijst beschikbare draadloze netwerken staat de Speedtouch. Als ik verbinding maak komt er een verbinding tot stand met een daarvoor niet bekend netwerk onder de naam "DEFAULT". De verbinding daarmee is erg traag en deze kan ik nergens op de Laptop in de netwerkverbindingen terugvinden. Ik heb in het <conf.scherm><netwerkverbindingen><draadloosnetwerk> alle voorkeursnetwerken verwijderd en opnieuw voor de Speedtouch gekozen. 2 andere pc's in huis draaien probleemloos rechtstreeks op de Speedtouch. Ik heb nu de Belkin weer aangesloten en dan werkt het, maar niet zoals het hoort.
KPN weet zich geen raad en de leverancier van de laptop (een FujitsuSiemens Amilo1310g) weet uiteindelijk geen ander advies te geven dan Windows XP opnieuw installeren.
Wie kan mij een andere suggestie aan de hand doen.
KPN weet zich geen raad en de leverancier van de laptop (een FujitsuSiemens Amilo1310g) weet uiteindelijk geen ander advies te geven dan Windows XP opnieuw installeren.
Wie kan mij een andere suggestie aan de hand doen.