Verbinding, OE en IE automatish opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

typtrop

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2002
Berichten
117
Hoe zorg ik dat bij het opstarten deze programma's automatisch in de goede volgorde opstarten zodat ik geen foutmelding krijg wegens geen verbinding hebben
 
Je kunt bij het opstarten deze twee programma's uitschakelen en dan wordt de verbinding eerst gemaakt.
Nadien kun je ze opstarten en dan zal er geen probleem zijn.
 
Weet inmiddels al de oplossing. In de map opstarten onder menu start de snelkoppelingen op alfabet plaatsen d.m.v. naamswijziging ( awanadoo etc. etc. )
 
Herstel: nog niet opgelost

Was er even uit maar nu blijkt "mijn "oplossing toch niet te werken. Sigma jouw oplossing is dus juist wat ik wil voorkomen. De bedoeling is dat als ik opstart er 1: wanadoo verbinding opstart, 2: internet explorer opstart en 3: outlook expres opstart. In ieder geval moet wanadoo cable de eerste aktiviteit zijn en pas als deze verbinding heeft gemaakt de andere programma's openen. Het kon in ME dus moet toch ook in XP kunnen.
 
Contact met internet wordt nu automatisch gemaakt omdat ik in het menu start een snelkoppeling heb geplaatst van wanadoo cable. Tevens staan in deze map ook de snelkoppelingen van OE en IE.
 
Wanneer je de snelkoppeling van je contact met wanadoo eens weghaalt uit je startmenu en bij IE en OE instelt dat automatisch contact gezocht moet worden bij openene van het programma, dan moet het toch werken, zoals je wilt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan