verbinding problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

micheall

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2009
hallo,

ik heb heel internet afgezocht naar dit probleem maar ik vind het niet :(

namelijk ik kan gewoon niet/slecht verbinden naar andere spelers in spellen die ik online speel,

zoals:
mw2 het vind moeilijk een spel, als het lukt dan speelt die gewoon normaal. bij sommige mappen laggd het 0o alleen die specifieke mappen sommige gaan goed zonder lagg en als ik bijv. een ijsmap heb ofzo dan laggd die met Delay....( er staat in het begin dat mijn lan strict is, dus ik dacht ik moet iets veranderen in de router maaaaaaar :P me moeder zegt dat dat helemaal niet nodig is.)

lotr battle for middleearth 2 online: ik kan gewoon helemaal niet connecten naar andere spelers.... :(

ik had eindelijk een pc die alle spellen eruit knalt en nou zit ik met dit.... niet te geloven... :P

my pc specs : i7 920 // ati 5870 / 6 gb ram en een goeie moederbord...

hopelijk kunnen jullie me goed advies geven want ik zit aan het einde van mijn latijnn

groetjes,

Als je NAT type strict is moet je altijd eerst proberen je router te reseten (stekker uit en in).

Maar ik denk dat het probleem bij jou wel degelijk in je router zit omdat het ook over meerdere spellen gaat. Ik ben niet zo goed met specs maar zou je die game normaal gesproken normaal moeten kunnen runnen?

jah ik dacht dat al met mijn router.... maar het ******* probleem is dat ik mijn wachtwoord ervan kwijt ben en me ouders zeggen als het gereset wordt dat hun problemen krijgen met bellen of zoiets dat hun weer naar tellford moeten bellen om de huisnummer weer te laten werken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan