Verbinding SMC2804WBRP-G

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekolonist

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2005
Ik heb een router aangesloten, en die heeft het eerder altijd gedaan maar heb hem nu weer aangesloten omdat ik geen verbinding kon maken met Windows Vista met mijn draadloze internetkaart. Nu ga ik het gewoon proberen dmv een draad.

Ik heb de router aangesloten en op de computer herkent hij hem en is de verbinding goed, alleen ik kan maar geen internet krijgen.

Merk router: SMC2804WBRP-G

Alvast bedankt.:)

en verder hoef je niks in te stellen.....??

De computer heeft al wel verbinding met de router.
En de instellingen stonden nog in de router als het goed is van het vorige gebruik.

de instellingen konden wel eens weg zijn als je router lang van de stroom is geweest.

Hoi,

Ehh ... heb je dan 'toevallig' zo'n Experiabox (de expirimentele box van KPN)?

Ja die heb ik, maar ik heb daartussen ook nog een router voor 1 computer boven.
Want ik niet via de exparia box een kabel aanleggen.

Dus is er een draad van de experia box naar een andere router, en daar heb ik verbinding mee. Maar internet moet denk ik nog worden ingesteld.

Hoi,

Nou, dan is dat het 'probleem', want je kunt op je experiabox wél een kabelaansluiting maken.
En daartussen een router zetten geeft 'forwarding'-problemen die je weer moet oplossen, terwijl dat helemaal niet nodig is.
Kijk nog eens goed naar de handleiding (mogelijk op cd) die je van KPN voor je experiabox hebt gekregen.
Nogmaals: het is w.b. KPN een experiment (vandaar 'experia' denk ik) maar uiteindelijk kom je eruit.
Dus: geen router ertussen en 'samen met KPN' je probleem oplossen al moet je er een uurtje voor bellen met de helpdesk ... en mogelijk een monteur van KPN waarvan je hoopt dat hij het beter weet . :D

Dat is mooi balen.

Ik kan vanuit de experia box geen kabel naar boven laten lopen omdat daar geen kabel meer inpast (buisje naar boven is vol)

Daarom had ik de kabel op een andere plek naar boven gedaan, en had er een router voor om die kabel naar boven te doen om hem zo te verlengen. (In de router zit een draad vanuit de experiabox.)

Mijn computer met windows vista pakt mijn draadloze internetkaart niet en nu kan ik dus niks met mijn computer.(niet internetten)

Iemand nog ideeen om wel weer te kunnen internetten?

** Waarom herkent Vista mijn draadloze kaart niet, wat kan ik er tegen doen?

Hoi,

Ik snap er steeds minder van.

Je kunt toch gewoon de kabel die naar boven loopt aan de éne kant aansluiten op je experiabox en aan de ándere kant op je pc?
Dit kabel loopt er toch al?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan