Verbinding snelheid afstellen ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

falconetti

Banned
Lid geworden
3 mrt 2001
Volgens Essent zou ik het volgende snelheden moeten hebben:
- download = 312 kb/s
- upload = 64 kb/s
Dit klopt dus niet. Ik heb een test uitgevoerd op: speedguide.net en daar kreeg ik de volgende:
- download = 87,6 kb/s
- upload = 35,04 kb/s
Ik heb het rapport in de bijlage. Daar spreekt men over verhogen van mijn RWIN, maar ja, wat is dat precies en hoe moet dat precies gebeuren?
Als iemand dat weet, graag duidelijk uitleg.

Alvast bedankt
Falco

ik heb net ff gekeken op die site (speedguide). Het heeft te maken met de grootte van de pakketjes data die doorgestuurd naar jou. Als je meer data in 1 keer wilt doordsturen gaat het sneller omdat je pc dan minder hoeft te controleren. Er is dan wel een gotere kans op fouten...

Over je internet verbinding, de praktijk is toch altijd iets minder als je provider je in theorie opgeeft, dit heeft te maken met drukte, afstand, etc. Speedguide is niet nederlands (amerikaans?) dus daar gaat al heel wat bandbreedte.
Pobeer www.speedtest.nl maar eens. kun je ook zien wat de mensen bij jou in de buurt halen etc. etc.

Heb je ook last van? = Kan pagina niet weergeven?
Gebeurd nu als ik op jou link klik.
In de laaste tijd, sinds ik NIS op de PC heb, gebeurd vaak dat als ik doorklik, er komt een blanke pagina en toch onderaan staat = Gereed!

Grtz
falco

Nu lukte het.
Download = 44 kb/s
Upload = 7,3 kb/s
Connection = 177 conn/min

Dit is toch anders dan Essent (@Home) op hun pagina zet??

Bedankt Mario!
Heb ook gezien. Khk praat (bij hem) over 282 Kb.
Nou heb ik op dat Mordax site ook een nieuwe test gedaan en kom toch niet verder dan:
Download 40 Kb/s
Upload 7 Kb/s

Op dat site (speedguide.net) stonden ook wat progjes om de snelheid aan te passen (dat RWIN dus). Alleen ik twijfel, omdat ik weet niet hoe dat zou moeten.

Grtz
falco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan