verbinding steeds ff kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

outlaw36

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2003
Berichten
468
hee hiep hoi.......
ff het volgende, als ik overnet of shareaza heb draaien voor de broodnodige downloads....dan verschijnt er in de taakbalk steeds het verbonden zijn icoontje met de tekst: "een van de netwerk kabels is niet aan gesloten" ,om dan na een seconden of 5 weer uit te floepen en dat vele malen op een avond.Kort om...ik raak steeds de verbinding ff kwijt.
Alles is goed aan gesloten,draai met xp prof met een router van sweex er tussen.
Wie weet raad?

grtzzzzzzzz jos :8-0: :8-0:
 
Heb in het verleden ooit eens het zelfde probleem gehad. Toen was het na lang zoeken een 'serverprobleem' Nadat ik de provider op de hoogte had gesteld van dit probleem was het na enkel dagen verholpen. Messchien lost dit ook jou probleem op!
 
Heb exact het zelfde probleem met de router(sweex).
Waarschijnlijk heb je net als ik de lb000020.
Volgens sweex ligt het aan je provider die de verbindingen steeds optimaliseerd. Sweex geeft voor dit model geen firmware meer uit.
Het beste is inderdad contact met je provider opnemen over dit probleem.
Mij werd geadviseerd, vanwege de nog lopende garantie, de router om te ruilen voor een ander model.
 
hallo iedereen,
ik ben weer wat wijzer geworden van de antwoorden,
ad-aware is up to date en scant dagelijks mijn pc hansie pansie en vind bijna nooit wat:D . had gekunt,dat daar de oorzaak zat.
Ik denk er over om een nieuwe router aan te schaffen in de wat duurdere prijs klasse want deze is al weer uit de tijd en dan maar hopen dat het probleempje weg blijft. Ik had al een vaag vermoeden dat het aan die router lag.

thx grtzzzzzzzz jos.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan