Verbinding valt soms weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

erzincan24

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Berichten
76
Hallo,

ik gebruik 2 jaar al een internetverbinding van KPN, Beneden heb ik de experiabox 780 liggen, en ik heb een nieuwe usb adapter(speedtouch 123g) aanschaft omdat de oude usb adapter(speedtouch 121g) steeds blauwe schermen aangaf.

Nu komt de probleem waarvoor ik hier ben terecht gekomen.. om de 10 minuten valt de verbinding weg, er staat dan bij verbindingen ''Toegang: lokaal in plaats van Toegang:lokaal en internet''. En dan kan ik niet meer op internet. Uitschakelen en Inschakelen heb ik geprobeerd, opnieuw installeren heb ik geprobeerd.. wat kan nog meer doen zodat mijn internetverbinding niet weg valt, want ik begin eraan te irriteren..

ik hoop dat jullie mij snel kunnen helpen,

alvast bedankt.
 
heb je je router al eens gereset? en of terug gezet naar fabrieks instellingen branden alle lampjes nog (groen)?
 
Hoe moet ik hem resetten? ik heb hem wel uit en aan gezet..maar toen de verbinding weg viel en ik naar beneden ging was het lampje van internet rood geworden..
 
Ik werk altijd met de usbadapter aan zonder batterij (het gaat om een pc) , ik heb nu de vinkje weggehaald bij de eneriebeheer.

Bij apparaatbeheer onder ''netwerkadapters'' staat er wel een uitroepteken bij Symantec Network Security Minitor#4.. wat houd dat in? kan het door dit zijn dat mijn verbinding soms wegvalt?
 
Laatst bewerkt:
oeps ligt dus aan router moet u even uw type nummer van het kaste geven dan kunnen wij kijken hoe hij gereset moet worden
 
oke, als u op lokaal netwerk zit of gewoon op internet moet u 192.168.1.254 invoeren in uw browserdaar staat volgends mij op de 1e pagina terug zetten naar fabriek instellingen, en daarna kunt u hem ook nog opnieuws oplaten starten als het goed is moet het dan weer werken
 
ik heb het gedaan,nu maar afwachten of de verbinding stabiel blijft..

bedankt voor je hulp.
 
ik hoop dat het werkt toevallig nog andere computers/laptops waarmee je verbinding ook kan testen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan