Skiezo
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 jun 2007
Hallo, ik heb een Sweex RO001 router. Hiervoor had ik een Sitecom DC-202v6 router. Ik heb met beide routers hetzelfde probleem. Momenteel staat de Sweex aangesloten. Als ik online ga gamen op mijn PS3 krijg ik na de 60 minuten een foutmelding. De verbinding word dan vervolgens verbroken terwijl ik online in de game zit! Dit is heel irritant en ik word er gek van. Vervolgens kan ik mijn account weer zonder problemen aanmelden, ik kan weer gewoon online voor 60 minuten en dan word mijn verbinding weer automatisch verbroken. Ik denk dat dit heeft te maken met de Lease-Time. Ik heb een dynamisch IPAdres. Ik heb ook al vernomen dat een statisch IP handiger is, als ik dit probeer in te stellen heb ik geen internet meer. Als ik een statisch IP kies staan er een paar dingen zoals Subnetmask, WAN IPadres, Gateway etc. Moet ik er een van invullen? Of ligt het aan wat anders? Als ik in mijn router ga dan zie ik de WAN status en de Remaining Lease time. Ik kan ook op Renew klikken. Als ik dat doe dan word de Remaining lease time 23:59:59. Dit betekent dus dat ik om de 24 uur een nieuw IP krijg? Maar bij mij word de verbinding toch verbroken om de 60 minuten. Wie kan mij helpen? 
Als ik op mijn PS3 de verbinding test, staat er dat ik NAT-type 2 heb.
Ik heb een kabelaansluiting.
Ik heb gewoon de Windows Firewall aanstaan
Ik heb een SweexRO001 router, ik heb ook een Sitecom DC-202v6 router. Als je denkt dat je me beter kan helpen met de Sitecom sluit ik die wel aan

Als ik op mijn PS3 de verbinding test, staat er dat ik NAT-type 2 heb.
Ik heb een kabelaansluiting.
Ik heb gewoon de Windows Firewall aanstaan
Ik heb een SweexRO001 router, ik heb ook een Sitecom DC-202v6 router. Als je denkt dat je me beter kan helpen met de Sitecom sluit ik die wel aan

Laatst bewerkt: