verbinding valt steeds weg met wireless range extender

Status
Niet open voor verdere reacties.

realpower

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2009
Ik heb een sitecom wireless range extender mooi allemaal geïnstalleerd aan de computer

Heb de extender ergens midden in het huis gezet

Maar mijn computer heeft wel verbinding met die extender maar hij verbindt het niet door naar mijn Thomson moden/router.
Maar ik heb soms wel internet en soms weer niet

want dan is bij netwerkverbindingen Inter-verbinding weg.

Dus weet iemand wat het probleem is?

met welke regelmaat komt het probleem voor, valt het om de minuut even weg, om de dag?
maakt het verschil als je dichterbij de extender komt, en het aantal muren dat ertussen zit?

hij valt meestal weg als ik klaar ben met internetten en er wil terug op wil dan lukt het niet

ik heb uitstekende verbinding maar erzit maar een deur tussen eigenlijk
want de computer staat op de begane grond en de extender ook

Range extender

Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem met de Sitecom Range Extender. Ik heb het model WL330. En oh ja hij werkte perfect bij WPA en een vorig modem (dezelfde plek = in de gangkast), maar dat sneuvelde en bij het nieuwe modem doet hij het niet meer. Het verschil met het oude modem is dat deze WPA2 ondersteund en het oude niet dat was WPA. Geen idee of het daaraan ligt

Is het bij jou opgelost en zo ja, hoe?

Dank voor je reactie
André

Laatst bewerkt:
Opgelost

Hallo,

Mocht je mijn reactie gelezen hebben, ik heb het inmiddels opgelost. Je moet de range extender opnemen als trusted device in je firewall (hang er vanaf welke je hebt, ik heb McAfee). Het draait nu allemaal als een zonnetje.

Groet
André

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan