riccardodeboef
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 jan 2002
- Berichten
- 272
- Besturingssysteem
- Windows 11
- Office versie
- Office 365
Hallo, ik heb een vraag. Ik heb al enige jaren een (goed werkende) draadloze internetverbinding via de router van Linksys W500g. Sinds vorige week heb ik geen internetverbinding meer. Het ligt niet aan Chello, want als ik een draad trek tussen de chello-modem en mijn netwerkkaart heb ik wel verbinding. Na enige tijd ploeteren kwam ik tot de conclusie dat mijn router kapot moest zijn. Ik heb vervolgens een nieuwe router gekocht Linksys310N en voila: ik had verbinding. Na circa 1,5 uur was ik echter de verbining weer kwijt. Het lukt me wel iedere keer om weer (na wat knutselen) weer verbinding te krijgen, maar telkens verlies ik weer de verbinding. Ik heb de Firewall (windows) uitgezet en ook de Firewall in de router. Nu keek ik zojuist en weer is de verbinding weg. Heeft iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn? Zou er iets in de omgeving kunnen zijn wat stoort of kan dat het niet zijn?
Ik hoor het graag want ik heb geen idee meer waar het aan kan liggen.
Bij voorbaat dank.
Ik hoor het graag want ik heb geen idee meer waar het aan kan liggen.
Bij voorbaat dank.