Verbinding valt stil bij downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

orofor

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2001
Hoi, heb een laptop met XP op een Belkin Wireless G router aangesloten. Verbinding gaat goed, kan gewoon internetten en emailen, maar als ik ga downloaden valt de verbinding stil. De verbinding blijft wel actief, maar er gaat geen data meer in of uit. De teller blijft dan op x% hangen en ook de verbindingsteller van de draadloze netwerkverbinding blijft helemaal stil staan.
Heeft iemand enig idee waar ik dit zou kunnen zoeken?

Hoi, heb een laptop met XP op een Belkin Wireless G router aangesloten. Verbinding gaat goed, kan gewoon internetten en emailen, maar als ik ga downloaden valt de verbinding stil. De verbinding blijft wel actief, maar er gaat geen data meer in of uit. De teller blijft dan op x% hangen en ook de verbindingsteller van de draadloze netwerkverbinding blijft helemaal stil staan.
Heeft iemand enig idee waar ik dit zou kunnen zoeken?

heb je meer gegevens? Hoe download je, welk programma gebruik je etc.

Ik wilde gewoon een setup file van de Comodo website downloaden, via Internet Explorer. Hetzelfde voor bv. AVG. Na 6% (Comodo) en 8% (AVG) stopt de download. Het downloadvenster lijkt dan helemaal dood. De eigenschappen van de (draadloze) netwerkverbinding geven ook geen enkele datatoename meer aan.

Laatst bewerkt:
Ik heb op zich goede ervaringen met de Belkin Wireless G router.
Probeer het eens uit met een bedrade kabel.

Bedraad gaat het wel goed. Dus moet het in de draadloze verbinding zitten. Ik ga dus verder zoeken.

firmware update gedaan in router, voor de zekerheid factory defaults geladen, draadloze verbindingen helemaal opnieuw ingesteld en tot op heden doet de verbinding het goed. Misschien heeft iemand hier nog eens wat aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan