Base
Beheerder
- Lid geworden
- 9 jan 2002
Hoi allemaal,
ik heb een probleem met m'n server, ik heb een klein thuis-netwerkje met een server die internet deelt en op deze server draaien tevens enkele server programma's zoals bijv. apache. Het probleem is dat er de laatste vaak problemen zijn met de verbinding, waarbij plotseling een deel van de server-programma's niet meer goed lijken te werken terwijl er nog wel een internet verbinding is.
Apache geeft dan bijvoorbeeld de melding:
Ik heb geen idee wat deze problemen veroorzaakt of hoe dit opgelost kant worden, dus heeft er iemand een idee?
<u>Systeem van de server:</u>
Mobo: Intel Pentium 3000
Mem: 1024 MB DDR (HT)
HD: 80 GB ATA 133
FireWall: NPF
AntiVirus: NAV
ik heb een probleem met m'n server, ik heb een klein thuis-netwerkje met een server die internet deelt en op deze server draaien tevens enkele server programma's zoals bijv. apache. Het probleem is dat er de laatste vaak problemen zijn met de verbinding, waarbij plotseling een deel van de server-programma's niet meer goed lijken te werken terwijl er nog wel een internet verbinding is.

Apache geeft dan bijvoorbeeld de melding:
Waar het precies aan ligt weet ik niet, maar het windows logboek geeft wel vaak foutmeldingen van ipnathlp op dezelfde tijdstippen. Bijv:Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator.. enz..
of:De DNS-proxy-agent heeft een netwerkfout gevonden tijdens het ontvangen van berichten op de interface met IP-adres x.x.x.x De gegevens bevinden zich in de foutcode.
(event-id: 31003)
De DNS-proxy-agent heeft een netwerkfout gevonden tijdens het ontvangen van berichten op de interface met IP-adres x.x.x.x. De gegevens bevinden zich in de foutcode.
(event-id: 31008)
Ik heb geen idee wat deze problemen veroorzaakt of hoe dit opgelost kant worden, dus heeft er iemand een idee?

<u>Systeem van de server:</u>
Mobo: Intel Pentium 3000
Mem: 1024 MB DDR (HT)
HD: 80 GB ATA 133
FireWall: NPF
AntiVirus: NAV