verbinding valt weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silvie

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
Ik kan sinds vandaag een beperkte tijd pagina's bezoeken.
Als ik na een tijdje een andere pagina wil bezoeken (ongeacht welke pagina) laad de pagina erg langzaam,en krijg dan te zien dat de pagina niet beschikbaar is.
Ik krijg verder geen meldingen of waarschuwingen.
Ik heb een adsl aansluiting van planet,en ik heb windows xp home.

-Edit- dit gebeurt na tien minuten!

Laatst bewerkt:
Heb je al even op de site van Planet gekeken mbt de storingen ? Wellicht heeft het daar mee te maken.

ja,dit staat er:

23-02-2005 16:46 uur. Kwaliteit van ADSL verbindingen tijdens piekuren.
Als gevolg van een capaciteits probleem op ons ADSL netwerk is het mogelijk dat u in de avond, tijdens de piekuren, problemen ondervindt met de performance van uw ADSL lijn. Onze excuses voor dit ongemak. Dit probleem is bij ons bekend en wij verwachten het probleem binnen twee weken opgelost te hebben.

Zal misschien daar wel door komen,maar het is exact na iedere tien minuten,moet dan mijn pc opnieuw opstarten om weer op sites te kunnen komen,dat vind ik wel raar.

Laatst bewerkt:
Vandaag ook weer het zelfde probleem!

Dit staat op de pagina's die ik na (weer precies 10 minuten) te zien krijg:

''De pagina kan niet worden weergegeven.

De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschrikbaar.
Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk u brouwserinstellingen aanpassen.''

Onderaan de pagina staat:

''Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer.''

Laatst bewerkt:
Lastig probleem.Heb je in IE afwijkende instellingen ?
Al eens met bijv Firefox een poging gedaan ?

firewall

Misschien heb je dit al geprobeerd: Heb je een firewall aan staan? Toen ik ADSL van zonnet nam werd mijn verbinding steeds verbroken. Na enige tijd bleek dat te komen doordat zonnet een probleem had met de firewall van Norton. Nadat ik de firewall uitzette bleef de verbinding gewoon goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan