verbinding valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skyhawk

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2009
hallo

ik heb een wireless router waarmee 1 pc is verbonden met kabel, en 2 pc's (1 laptop en 1 desktop) die wireless verbonden zijn.
mijn probleem is: overdag kan ik normaal surfen op het internet dan 's avonds zet ik m'n pc af ik ga slapen smorges zet ik m'n pc trug aan en ik hij kan m'n wireless router niet meer vinden, dan moete ik elke keer de router gaan afzettn minuutje of 5 wachten en dan terug aanzettn, daarna heb ik weer perfect internet. dit moet ik elke dag doen..

ik hoop dat iemand dit probleem kent, en me mss wel kan helpen

mvg Skyhawk

Hoi,

En komt dit probleem op alle PC's voor of enkel op de bedrade PC?

Vraagje: type wireless router en operating systeem op de draadloze machines?
Geven de pc's een bepaalde foutmelding en zie je iets in de system tray?

De wireless router is een Phillips SNA6600/18
Euhm Allebei Windows XP
en et enige wat ik te zien krijg is.. unable to connect to wireless network, tan ga ik dat lijstjs vn wireless network refreshn en kan hij geen vinden, ik zet modem 5 minuuten of dan trug aan en alles werkt opnieuw..

Gebruik je slaapstand?, het kan zijn dat hij je netwerk adapter niet helemaal laadt:p.

Nee, ik gebruik geen slaapstand ik sluit hem altijd volledig af.

Welke network adapter heb je? heb je er een Wireless Utility bij?

Ik heb een ASUS-wl-167g.
en de laptop gewoon ingebouwd wifi.

Hoe zit het met je firmware, en het bereik en de kwaliteit van de verbinding?

Skyhawk zei:
dan moete ik elke keer de router gaan afzettn minuutje of 5 wachten
Wat gebeurt er als je je router niet afzet, maar toch een minuut of vijf wacht? Volgens mij heeft het weinig met je router te maken, aangezien je de andere netwerken ook niet vindt. Ik denk gewoon dat je computer nog wakker moet worden.

Nee, dat werkt niet.. zelfs als hij een uur aanstaat werkt het niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan