verbinding van 14,8kbps

Status
Niet open voor verdere reacties.

hecosys

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2002
Bij mijn buren hebben ze een computer die nu een verbinding van14,8kbps. We hebben al verschillende providers geprobeerd en de kpn heeft de telefoonleiding nagemeten, maar de telefoonleiding was perfect. De computer is weggebracht en ze zeiden dat er niks kapot was. We hebben de nieuwe drivers gedownload. (INTEL 536EP V.92)

Wat moeten we nu doen,

bijv. Een notebook meenemen en kijken welke verbinding we krijgen
En een andere modem erin zetten.

gr. niek

Je zou inderdaad het kunnen proberen met een ander modem of met een andere pc

Ik neem aan dat het een 56k modem is, kan je niet een modem lenen, tegenwoordig hebben veel een adsl aansluiting en wordt het modem niet meer gebruikt.

Of als je adsl kan nemen, dan kiezen voor een lite versie, dat is volgens mij goedkoper dan een inbelmodem.

groetjes speedtouch

je kan ook eens proberen om de telefoonstekker aan je kabel van het modem een paar keer in en uit het contact te drukken/trekken, kan zijn dat deze aansluitingen iets vervuild zijn. Dus de grote stekker een paar keer stevig in en uit de contactdoos halen.
misschien dat dit werkt (deed het bij mij iedergeval wel)

idd. normaal had ik een verbinding van ongeveer 50 kb en later een had ik nog maar 15 kb oid. Hernaa weer op 48-50 kb

Ik heb met mij nootbook ingebeld en keer wel 49,2kb. Daarna heb ik een andere modem erin gezet en het probleem is opgelost... De normale internetsnelheid heb ik weer. De modem heb ik in een andere computer gezet en kwam weeer op 18 kb. Dus de modem is stuk.

Jongens bedankt voor jullie hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan