Verbinding veel trager dan normaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrol man

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Hallo:),

Ik heb soms welleens het probleem dat mijn draadloos netwerk veel slomer gaat dat normaal en dat is vaak iritant want dan is hij zo langzaam dat hij op internet de webpaginas niet kan vinden na enigen tijd zoeken.
mijn netwerkkaart is Netwerkkaart : Attansic (Now owned by Atheros) L1 Gigabit Ethernet 10/100/1000Base-T Ethernet Controller
mijn USB netwerk heet:
Wireless Network 300N USB dongle WL-302
En mijn Router heet:
300N Sitecom Wireless router draadloos
Nog meer info nodig?
Klik dan hier

probeer een andere browser.

ik heb er een van een vriend die hem zelf had gemaakt in VB die is super snel!

Nou ik geloof niet dat het werkt het gaat mij niet zo zeer om het internet (toch wel een beetje):rolleyes: maar ik download ook veel P2P films muziek games enz. dat gaat nu ook erg achteruit als ik ze zelfs op pauze zet met downloaden gaat mijn internet nog sloom en hij kan de 1.000.000 Kb per seconden halen en hij haalt nu ongeveer 45.000 kb per seconden en dat is nogal erg weinig zo weinig dus dat ik geen browser kan krijgen maar ik kan het wel proberen wat had je dan voor browser in gedachten?:)

Het is gelukt mijn pa heeft pas een nieuwen labtop gekocht.
EN die nam alle KB's per seconden weg:D terwijl hij geen downloads heeft...
Maar in ieder geval bedankt:)!

Dit topic is opgelost:)

hij kan de 1.000.000 Kb per seconden halen en hij haalt nu ongeveer 45.000 kb per seconden en dat is nogal erg weinig zo weinig dus dat ik geen browser kan krijgen maar ik kan het wel proberen wat had je dan voor browser in gedachten?:)

1.000.000 kb/s:shocked:

das wel heel erg snel, das 1 gigabyte per seconde :confused:

neem aan dat je 1000 kb/s (1 mb/s) bedoeld :D

Ja zoiets ik haal ongeveer 500.000 per seconden in kb's per ongeluk een paar nulletjes te veel:D

oke,

maar dan nog heb je wel een hele snelle verbinding.

ik haal maar 1200 kb/s...

Bedankt voor het compliment!:D

Tja hij kan als het goed is nog hoger maar daar heb ik niet de goeie USB stick voor.
hij kan de 700.000 KB p.s. halen of nog net iets hoger.
Is ook veel maar omdat ik veel, echt veel download, heb je ook een goeie verbinding nodig. (vind ik):D

als je zo'n snelle verbinding hebt, kun je beter je router aansluiten met een kabel.
dan haal je wel het maximale eruit.

ik heb sinds kort ook zo'n draadloze router (volgens mij dezelfde als jou).

en m'n ene computer downloade ineens 3x zo langzaam, en bij de andere viel de verbinding af en toe weg, en was ook iets slomer als normaal.

heb gelijk allebei de computers weer met kabels aangesloten.
en nou download ie weer op volle snelheid, en de verbinding valt nooit weg.

Ja daar heb ik ook over nagedacht maar mijn router staat beneden en ik zit op een hele onhandigen plek om zo'n kabel aan te sluiten en nou gaat het ook best snel.
Ik wilde het wel een keer in ded toekomst gaan doen.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan