Verbinding verbreek steeds met Wireless-G Broadband Router

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnjongbloed

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Hoi, wie weet er een oplossing, ik heb een linksys Wireless-G Broadband Router
Firmware Version: v1.00.6 provider chello, iedere keer moet ik de router opnieuw opstarten, omdat ik steeds de internet verbinding verbreek, of helemaal geen internet heb,
ik heb mijn p.c via kabel naar router, via mijn laptop (draadloos) daar heb ik het probleem niet,

wie weet er iets

De router heb je neem ik al aangemeld bij chello via provissioning ?

"of helemaal geen internet heb"

Het is ook maar een vraag / suggestie. Zelf hebben we ook een dag lopen stoeien, en de volgende dag werkte het ineens :shocked:
Maar mocht provissioning helemaal niet doorlopen zijn, dan zou het kunnen dat het daaraan ligt.

hoi,
eerdere opgaaaf heb ik gedaan, het heeft 1 dag gewerkt,
wie weet er nog iets

Als ik zo je 1e post weer even door lees, dan begrijp ik daaruit dat je draadloos het wel doet. Maar je bedrade pc niet correct ?

Hoi

ja dat klopt mijn eigen P.C zit aan een draad, de router staat er naast, dus daar heb ik geen draadloos voor nodig, maar iedere keer moet ik d erouter opnieuw opstarten, of de zelfde update doen dan doet hij het weer een dag, wel lastig

Hallo johnjongbloed.

Wat ik zou doen is het volgende. Log met de pc die oorspronkelijk aan de chello verbinding hing, in op de router en kloon het mac adres van de pc. Daarna nog een keer de privissining nog eens uitvoeren. Want met al die gekloonde/gespoofde macadressen kan het wel eens zijn dat die van de router al in het netwerk van chello bekend is.

Groetjes Erik Rothuis

Oeps dit zal niet helpen sorry want als draadloos wel blijft werken ligt het probleem meer aan de kant van de gebruiker dan aan de chello kant.

Laatst bewerkt:
Het rare is dat je laptop het wel blijft doen terwijl je pc het niet doet. Misschien ligt het wel aan één van de router of pc poorten, of is de draad niet helemaal ok (is een gokje, geef ik toe).
Want als het zo was dat het upc netwerk je router niet er-, herkend. dan zou je helemaal geen internet moeten hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan