Verbinding verbroken

Status
Niet open voor verdere reacties.

bijtje

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2003
Berichten
101
Hulp gevraagd!!!!
Op de computer van mijn ouders staat win98 met een gewone telefoonverbinding van 12Move. Tot voor kort werkte dit prima, maar nu is er een kleine ongemakje.
Als je van internet naar outlook express gaat wordt de telefoonverbinding verbroken. Na opnieuw verbinding gemaakt te hebben is er niks aan de hand en werkt het prima, ook andersom is er geen probleem. Dus van outlook naar internet. Staat er misschien een vinkje verkeerd ofzo???? Wie kan me helpen.. Ik kan het niet vinden!!!!! :confused:
 
Kijk eens in outlook express bij extra>opties>verbinding wat staat daar aangevinkt?
 
Uhhhhh, ik zit nu thuis, kan dus niet kijken. Had zo snel nog geen reactie verwacht. :eek: Je houdt het dus nog ff te goed.
Maar alvast bedankt voor je reactie. :thumb:
 
Geplaatst door bijtje
Uhhhhh, ik zit nu thuis, kan dus niet kijken. Had zo snel nog geen reactie verwacht. :eek: Je houdt het dus nog ff te goed.
Maar alvast bedankt voor je reactie. :thumb:
ZOEEFFF, helpmij is snel (sorry voor offtopic:eek:)
 
Geplaatst door bijtje
Het enige wat is aan gevinkt is 'ophangen na verzenden'.

Dat is waar Maikel op doelt, uitvinken dus, anders wordt telkens de verbinding verbroken als je OE verlaat, en ook als een bericht is verzonden of ontvangen.
 
Maar het probleem ligt m niet in het verlaten van OE, maar om erin te komen. Zodra OE wordt opgestart wordt de verbinding verbroken.... :confused:
 
Maar is de gegeven tip al uitgevoerd?

Ik heb kabel dus kan het niet checken maar wat is er aan- of uitgevinkt in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Verbinding?
 
Laatst bewerkt:
Nog een mogelijke tip gevonden op http://www.hccbg.nl/vraagbaakarch/ie/003.html

Ga via 'Start' - 'Configuratiescherm' - 'Internet opties' - 'Verbinding' - 'Instellingen' - 'Geavanceerd'. Zet een vinkje bij "Verbinding verbreken als die niet langer nodig is". Klik 3x op 'OK'. Hierna komt er als je IE of OE uitzet via rechtsboven kruisje een schermpje waarin je wordt gevraagd of je de verbinding wilt behouden of verbreken.
 
Zodra je van internet naar OE gaat.

Ook Internet Explorer kent deze optie. Je kunt hem vinden onder extra, opties, verbindingen, instellingen van je inbelverbinding en dan iets van "de verbinding verbreken zolang deze niet langer nodig is".

Vink dit uit.
 
Super, ik denk dat dat m is!!!! ga pas in het weekend naar mijn ouders (had via de telefoon gevraagd om ff te kijken) Zal het dan uitproberen. Zal dan nog ff laten weten of het gelukt is!!!!!

In ieder geval hartstikke bedankt alvast!!!!!!! :thumb:
 
Hij doet het weer!!!!! Heb eerst dat vinkje weggehaald en toen toch weer teruggezet en toen deed hij het ineens weer. Vraag me niet waarom maar het is zo!!!!
Iedereen bedankt voor zijn/haar hulp!!!!!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan