Verbinding via draadloos netwerk maar geen internet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag bij de ICT afdeling geweest daar konden ze niet kijken wat het probleem is omdat we geen draadloos internet op school hebben (tijdelijk)

Dus ik heb jullie hulp nodig

een ipconfig/all kan bepaalde zaken laten zien maar ook niet alles. Maar aangezien je een ip-adres toegewezen krijgt, heb je wel verbinding met je draadloze router. Heb je het probleem ook als je met een kabel op de router verbindt?

een ipconfig/all kan bepaalde zaken laten zien maar ook niet alles. Maar aangezien je een ip-adres toegewezen krijgt, heb je wel verbinding met je draadloze router. Heb je het probleem ook als je met een kabel op de router verbindt?

nog niet geprobeert maar ik heb nu alleen verbinding via skype en dropbox maar niet via google chrome of internet explorer?

Skype werkt nu terug? Dit in tegenstelling met je eerste post. Hebben ze op school iets van software op je pc gezet? Welke firewall en antivirus heb je op je machine staan? Misschien worden bepaalde applicaties zoals Google Chrome geblokkeerd in de firewall. En probeer eens met een kabel tss je laptop en de router.

Skype werkt nu terug? Dit in tegenstelling met je eerste post. Hebben ze op school iets van software op je pc gezet? Welke firewall en antivirus heb je op je machine staan? Misschien worden bepaalde applicaties zoals Google Chrome geblokkeerd in de firewall. En probeer eens met een kabel tss je laptop en de router.
ik zit nu met een kabel van mijn router naar mijn laptop op het netwerk aangesloten.

ik kan op google chrome en alle andere netwerk programma's ik weet alleen niet of het ook werkt als ik het ontkoppel en weer op draadloos ga dat is natuurlijk wel wat ik wil.

ik heb nu het draad geunplugged en hij doet het nog steeds !!!

maar ben benieuwd als ik hem opnieuw opstart , of hij het dan nog steeds doet

probeer eens en laat weten of het lukt, hou ook rekening met mijn vragen van gisteren mocht het toch opnieuw fout gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan