Verbinding via HDMI tussen laptop en TV werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charlize59

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 sep 2010
Hallo allemaal,
Ik heb een laptop Dell Studio en een Toshiba TV met allebei een HDMI in- en uitgang. Tot nu toe hoefde ik enkel de kabel tussen alle 2 te verbinden en kreeg ik meteen beeld op het scherm van mijn TV. Sinds gisteren ineens enkel nog een blauw scherm op de TV:confused:. Ik heb alles uitgezet en herstart, HDMI kabel vervangen, dit forum doorgespit, maar kon geen antwoord vinden. Het heeft altijd gewerkt, waarom ineens niet meer? Hopelijk kan iemand mij helpen.

Alvast bedankt.

Probeer het zo eens.

Het is altijd te proberen met bijvoorbeeld de toetsencombinatie FN F4 of een andere knop die hoort bij Dell. Ik heb zelf een HP en daar kan ik met Windows 7 door de windows knop en P tegelijkertijd in te drukken kiezen of ik mijn bureaublad wil uitbreiden.

Ik hoor wel of het zo lukt.

Werkt ook niet. Wat ik zo vreemd vind is dat ik tot nu toe niets hoefde te doen. Beeld kwam meteen als ik de HDMI kabel in de TV stak:rolleyes:

Dit is mij ook overkomen , alles werkte normaal en de volgende keer niet meer , ik moet nu elke keer de tv op een HDMI kanaal zetten , dan heb ik wel weer gewoon beeld en geluid via mijn HDMI kabel vanaf de laptop . Waarom dit zomaar ineens veranderd is , ???????????????Henkdeboss.

Niemand een oplossing?????? Kan het liggen aan de uitgang van HDMI op mijn laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan