Justme1975
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 7 sep 2013
Hoi,
Weet iemand hoe het kan dat ik onderstaande melding krijg en hoe ik dit kan oplossen?
Met andere websites heb ik geen problemen... zover als ik weet... [worried]
Ik gebruik IE en Firefox.. beiden lukt het niet om deze website te openen..
Het externe apparaat of de externe bron accepteert de verbinding niet Gedetecteerd
De instellingen van het apparaat of de bron (badoo.com) staan verbindingen via poort De WWW-service (HTTP) niet toe.
Neem contact op met de netwerkbeheerder Voltooid
De computer of het apparaat dat u probeert te bereiken is weliswaar beschikbaar, maar ondersteunt de aangevraagde bewerking niet. Dit kan het gevolg zijn van een configuratieprobleem of een beperking van het apparaat.
Alvast bedankt!! :thumb:
Grtz Justme
Weet iemand hoe het kan dat ik onderstaande melding krijg en hoe ik dit kan oplossen?
Met andere websites heb ik geen problemen... zover als ik weet... [worried]
Ik gebruik IE en Firefox.. beiden lukt het niet om deze website te openen..
Het externe apparaat of de externe bron accepteert de verbinding niet Gedetecteerd
De instellingen van het apparaat of de bron (badoo.com) staan verbindingen via poort De WWW-service (HTTP) niet toe.
Neem contact op met de netwerkbeheerder Voltooid
De computer of het apparaat dat u probeert te bereiken is weliswaar beschikbaar, maar ondersteunt de aangevraagde bewerking niet. Dit kan het gevolg zijn van een configuratieprobleem of een beperking van het apparaat.
Alvast bedankt!! :thumb:
Grtz Justme