....verbinding via poort De WWW-service (HTTP) wordt niet toegestaan???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justme1975

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 sep 2013
Hoi,

Weet iemand hoe het kan dat ik onderstaande melding krijg en hoe ik dit kan oplossen?
Met andere websites heb ik geen problemen... zover als ik weet... [worried]
Ik gebruik IE en Firefox.. beiden lukt het niet om deze website te openen..

Het externe apparaat of de externe bron accepteert de verbinding niet Gedetecteerd

De instellingen van het apparaat of de bron (badoo.com) staan verbindingen via poort De WWW-service (HTTP) niet toe.

Neem contact op met de netwerkbeheerder Voltooid

De computer of het apparaat dat u probeert te bereiken is weliswaar beschikbaar, maar ondersteunt de aangevraagde bewerking niet. Dit kan het gevolg zijn van een configuratieprobleem of een beperking van het apparaat.

Alvast bedankt!! :thumb:

Grtz Justme

Gebruik AppCleaner om je internetsporen en je DNS cache op te schonen. Kijk eens of dat werkt..

Heb ik gedownload en uitgevoerd maar heb zelf niets extra's aangevinkt, ben uitgegaan van de basis instellingen voor schoonmaken. Is dat ook de bedoeling of had ik alles moeten aanvinken?

Probleem is nog niet opgelost! :(

Zie hieronder wat aangevinkt is:

AppCleaner - Schoonmaker- Applicaties (niets aangevinkt), Browsers (Cookies, internet Cache, Internet geschiedenis, recente getypte URL's, tijdelijke Internetbestanden, downloadbronnen, index.dat bestanden, geschiedenis, sessiegegevens), - Register (niets aangevinkt), - Windows, System (Chkdsk gegevensfragmenten, klembord, prullenbak legen, Geheugendumps, Tijdelijke bestanden, Windows logbestanden), Windows Explorer (Laatst geopende documenten, Uitvoeren (in startmenu), Taalbalk-Jumplists, Miniaturenchach)

Laatst bewerkt door een moderator:
Klik op tabblad Windows → categorie Systeem. Vink hier DNS Cache aan...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan