Verbinding voor mn DSi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nintendo

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2009
Hallo allemaal,
Ik heb eergister een Nintendo DSi gekocht en ik wou ermee op internet.
Dus ik klik op System options en dan Internet, en dan op Connection Settings en dan op Advanced Setup en dan wil ik dus van mn netwerk lid worden en dan geef ik de WPA2-PSK(TKIP) op en dan op save.
Nou dan maakt hij verbinding maar in plaats van dat er staat: Connection succesfull; staat er:

Unable to connect to the Access point. Check that the correct security key has been entered.(Dat heb ik ook anders testte hij het niet) For help, Visit support.Nintendo.com.
Error code: 051110 - 1

:thumb:Kan iemand mij hier bij helpen?:thumb:

Heb je je netwerk beveiligt met een WPA code? Dan kan daar het probleem zitten, een DS kan alleen overweg met WEPbeveiliging. Ik ga er gemakshalve even vanuit dat dat ook voor de DSi geld.

Je kunt je beveiliging in je router omzetten naar een WEP beveiliging maar die is makkeijker te kraken.

Heb je je netwerk beveiligt met een WPA code? Dan kan daar het probleem zitten, een DS kan alleen overweg met WEPbeveiliging. Ik ga er gemakshalve even vanuit dat dat ook voor de DSi geld.

Je kunt je beveiliging in je router omzetten naar een WEP beveiliging maar die is makkeijker te kraken.
De DSi heeft een advanced setup waarmee je wel WSP2 gedoe kan doen.
Ik weet dus niet wat ik fout doe

De DSi heeft een advanced setup waarmee je wel WSP2 gedoe kan doen.
Ik weet dus niet wat ik fout doe
IK heb ook en dsi.
en zegt precies hetzelfde

gisteravond ging ik het weer opnieuw proberen met hoofdletters toen deed t'ie het wel.

lijkt me niet dat het aan jou ligt

IK heb ook en dsi.
en zegt precies hetzelfde

gisteravond ging ik het weer opnieuw proberen met hoofdletters toen deed t'ie het wel.

lijkt me niet dat het aan jou ligt
Welke verbinding heb je dan?
KPN, Solcon, @home enz.?

Mijn netwerk is SpeedTouch1F97B7

hallo,
Bij ons ging het goed nadat we het MAC adres goed intypt hadden, dus met weglating van het woord "Nintendo"

suc6

raymonidas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan