verbinding weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

xanax

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2003
Berichten
222
Ik heb regelmatig dat tijdens het surfen mijn verbinding wegvalt, bij internet opties/ verbindingen kan ik dan niets vreemds vinden, en de enige manier om mijn ver binding terug te krijgen is via scanreg een copie terug te zetten.
Als de verbinding weg is krijg ik in het balkje boven de startknop dit te zien:
Bezig met openen van pagina:res://c:windows\systeem\sdhdoc het gaat nog verder maar dat kan ik niet lezen, en het gaat ook heel snel dus het kan zijn dat het niet helemaal klopt.
 
Laatst bewerkt:
Het moet dus zijn:
res://c:windows\systeem\shdoclc.dll
en verder kan ik het niet lezen
 
Probleem blijft, maar het vreemde is dat ik wel andere verbindingen houdt,dus live update en msn en dat soort dingen blijven gewoon werken
 
Je netwerkkaart al eens laten vernieuwen?
Om dit te controleren klik (voor Windows95/98/98SE/ME) op start - uitvoeren, typ hier WINIPCFG en klik op Ok. Klik hier op alles vrijgeven en vervolgens op alles vernieuwen.
 
Instellingtjes blijven wel staan? (staat m,n hoofd nu echt niet naar)
 
Netwerkkaart kan het ook niet aan liggen lijkt me, probleem is alleen in IE andere verbindingen gaan gewoon door.
 
Geplaatst door gezina
Je netwerkkaart al eens laten vernieuwen?
Om dit te controleren klik (voor Windows95/98/98SE/ME) op start - uitvoeren, typ hier WINIPCFG en klik op Ok. Klik hier op alles vrijgeven en vervolgens op alles vernieuwen.

Gedaan, maar of het werkt moet nog blijken, ik heb de storing soms een paar keer per dag en soms een week niet.
 
Mogelijk is het nu opgelost, anders had je wel de mededeling gehad dat het al was vrijgegeven, afijn ff afwachten maar.
 
Probleem is weg, het was Norton firewall die raar aan het doen was, opnieuw geinstalleerd en alles is weer goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan