Verbinding: wel toegang tot andere programma's maar geen internet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Compass

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2007
Hallo,

Sinds kort had ik een internetverbinding beveiligd maar mijn huisgenoten hadden problemen met het internet. Dus de router (linksys) gereset en weer verder met onbeveiligd internetten.

Nu kan ik met mijn Macbook wel gewoon op internet (google chrome) maar met mijn andere laptop niet. Met mijn gewone laptop met windows 7 kan ik wel gewoon op MSN en gebruik maken van andere programma's die in verbinding staan met internet (zoals skype en steam) maar zodra ik internet explorer of google chrome gebruik krijg ik de melding:

Deze webpagina is niet beschikbaar

Heb heel afentoe na het verwijderen van het netwerk uit mijn netwerk lijst wel verbinding maar valt dan 5 min weg en kan vervolgens weer hele tijd opnieuw proberen verbinding te maken maar krijg dan weer dezelfde melding.

Heb mijn laptop ook herstelt door hem terug te zetten naar 3 week terug. Ook heb ik dus het netwerk al geprobeerd te verwijderen en de router gereset. Heb ondertussen McAfee verwijderd omdat dat miss zou helpen (heb wel AVG als virusscanner op het moment)

Maar ik ben een beetje ten einde raad en wil graag met mijn eigen laptop weer gebruik kunnen maken van het internet :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan