verbinding wifi ziggo - netwerkfout melding samsung s3350 ( chat 335)

Status
Niet open voor verdere reacties.

pearlepiep

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2011
Berichten
10
Hallo,
ik heb een samsung s3350 ( 335 chat) en een ziggo nieuw wifi modem.
Op de tv kan ik wifi ontvangen en bijv. op facebook.
Mijn telefoon kan ook wifi vinden en verbinding maken, hij geeft dan aan ziggoxxxx en heeft verbinding ( bovenin display is een blauw icoontje zichtbaar.
Als ik nu bijv. naar facebook ga, inlog, zegt de telefoon verbinden........en dan de melding netwerkfout.
Als ik in het menu instellingen-> 10. netwerk -> 2. verbidingen kijk krijg ik de melding : het menu beheert verbidingsprofielen. Incorrecte configuratie verhindert online verbinding -> doorgaan ? : deze bevstig ik met JA -> krijg overzicht verbindingen : vodafone wap/mms en vodafone internet. Ziggo staat hier dus niet bij ! -> ga ik naar optie : nieuw : krijg ik een overzicht instellingen zoals naam instellen - drager etc.
Ik weet echter niet wat ik hier moet invullen en vraag mij tevens af of dat wanneer ik via de wifi van ziggo verbinding heb het nodig is om ziggo ook als netwerk in te stellen !
Kan iemand mij hierbij helpen ?
 
ik heb een mail gestuurd naar ziggo met het probleem, hopelijk kunnen zij antwoord geven. en anders samsung nog maar een keer proberen.
 
ik heb het zelfde probleem alleen dan met upc
heb je al een oplossing gevonden???
 
helaas

nee, geen oplossing gevonden. Als ik bij macdonald ben of in het ziekenhuis dan kan ik gelijk op facebok etc. Helaas thuis met ziggo nog steeds niet ! blijf zoeken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan