verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny1

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2002
Hallo,

ik hoop echt dat iemand mij kan helpen ik heb een formatatie gedaan van mijn harde schijf heb adsl er weer opgezet erder geen andere dingen er op gezet dan voor mijn formatatie alleen staat het beeld regelmatig vast als ik een site wil opvragen,kan wel een minuut duren zelfs als ik google opvraag. Het vreemde is als ik aan het downloaden ben loopt dat wel gewoon door. Het downloaden loopt door en ik vraag mijn mail op staat er onder zoeken met verbinding maken kan ook wel een minuut duren. Dit probleem heb ik trouwens ook als ik niet aan het downloaden ben kan iemand mij helpen want ik wordt er moedeloos van. Ik heb windows 98 se

Hoi, ik heb ME en hetzelfde probleem met adsl van Scarlet, vroeger planet internet. Als ik ie open en naar een site vb: helpmij of ook google ga, dan blijft hij hangen. Als ik dan een tweede ie venster open dan kan ik meestal wel op verschillende sites zonder problemen, maar de eerste site die is dan nog aan het laden. Ik denk dat dat te maken heeft met de snelheid van die site en het verkeer op die lijn. Het duurt soms wel 2 minuten om een site te openen. Dus ik denk niet dat het met de format te maken heeft. Mijn download gaat dus ook altijd prima.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan