Verbinding

• Onderwerp starter Onderwerp starter ntony
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ntony

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2004
Ik heb ADSL via wanadoo. nu valt mij op dat telkens als me vrindin gaat belle . dat me Internet steeds weg valt .. dat ik geen pagina kan vinden zolang zij aan 't bellen is .. hoe kan ik dit verhelpen ??

De adsl splitter op de juiste manier plaatsen ??

waarschijnlijk heb je de splitter na de eerste telefoon geplaats, als je hem hiervoor zet, dan heb je niks geen last

mensen wie weet dit of wie heeft ook zoiets als ik naar een website ga (sommige dan) dan krijg van een bestand downloaden dan denk ik van oke ik download en dan moet die een pagina openen maar dat doe die oook niet.

het gebeurt ook als ik naar www.helpmij.nl doet homepage dan wil die ook wat downloaden als iemand dit weet alvast bedankt dan maar.:rolleyes:

Geplaatst door lesley88
mensen wie weet dit of wie heeft ook zoiets als ik naar een website ga (sommige dan) dan krijg van een bestand downloaden dan denk ik van oke ik download en dan moet die een pagina openen maar dat doe die oook niet.

het gebeurt ook als ik naar www.helpmij.nl doet homepage dan wil die ook wat downloaden als iemand dit weet alvast bedankt dan maar.:rolleyes:

Ik denk dat het voor jou handiger is om een eigen vraag aan te maken ipv je vraag in een andere vraag stellen die er ook nog eens niks mee te maken heeft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan