verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Ik heb boven en beneden een pc. Maar nou heb ik beneden wel internet en boven trouwens ook. Maar ik krijg boven op de pc steeds de melding dat de webpagina niet kan worden weergegeven..Terwijl hij aangeeft met de status "" verbonden"en edimax nlite wireless usb ad...De LAN verbinding is niet aangesloten. Dus wat moet ik hiermee..Weet iemand hier een antwoord op

Bereik boven zal erg slecht zijn.
Denk aan barriëres zoals plafonds (gewapend beton) muren etc.
Is het mogelijk om je antenne uit te wisselen op je router ?
Indien ja koop een sterkere ( zie afbeelding ) en je hebt een veel beter bereik.Omni directional antenne.jpg

verbindingen

Ik denk en ik hoop dat het probleem opgelost is.Ze hebben iets verandert in de router en voorlopig doet hij het. Bedankt voor je informatie

@berendbotje, zal je in het vervolg de status van de vraag naar opgelost willen zetten. Dat kan in je eerste bericht en dan rechts onderaan. Hartelijk dank.....

verbindingen

Op de router zit zelf geen antenne. Het is een witte router van de kpn. Ik dacht dat het probleem verholpen was ,maar af en toe valt internet gewoon weg,en na een poosje is het er weer. Dus zou het misschien aan de antenne van boven kunnen liggen,want hier beneden heb ik er haast geen last van

100% Dat het aan je slechte verbinding ligt.
Is het geen optie om een kabeltje naar boven te trekken ?
Anders een betere ontvanger, die je op een voetje zet. Zo kun je ook proberen wat de beste plek is voor je ontvanger.

verbindingen

Een kabeltje naar boven trekken is geen optie. Dan zal er waarschijnlijk toch een andere ontvanger moeten komen. Heb je misschien een suggestie???

Ik ben niet zo erg op de hoogte met het internet gebeuren,maar al doende leert men .Bedankt voor je moeite en info Wat raad je me trouwens aan??

Hoi !

Als 'n kabel trekken geen oplossing is zou ik voor de power-lan oplossing gaan.

Met een draadloze range-extender ben je meer geld kwijt en is 'n goed resultaat niet verzekerd.

Greetz,.

Harry.

ok,ik zal eens rond gaan kijken. Ik heb net boven de andere pc verplaatst naar een andere kamer,om de verbinding misschien iets beter te maken. Maar het heeft niet veel geholpen. Ik heb boven wel internet,de signaalsterkte is zeer goed,maar toch geeft hij geen webpagina aan,wat ik ook intik
Maar goed we speuren verder. Dank je wel

Misschien een hele domme vraag . Ik heb een kabel van beneden naar boven getrokken ,maar nou is mijn vraag waar gaat nou de ene stekker van beneden in??? is dat in de pc zelf of in de router.Daar zitten 4 ethernetverbindingen op en een pstn aansluiting. Ik vraag dit omdat ik hem aangesloten heb op de router .,de 2e ingang van ethernet. Toen ik boven op de pc keek,had ik internet. Ik heb hem toen uitgezet en opnieuw aangezet.En dus weer geen internet.Dus wat is de oplossing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan