verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

mark1993

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2011
Goeieavond

als dit niet de goeie waar ik heb neer moet zetten sorry hiervoor

probleem

ik zet vanochted de pc aan en ik ga even op internet (google Chrome) maar als ik op hyves ga of op marktplaats dan is hij traag en dan komt hij binnen 1 of 2 minuten er al gisteren deed hij het nog toen kon ik er gewoon er achter

kan het ook zijn aan de bytes van me verbinding want ik zie bij ontvangen(507.132.976) verzenden(590.921.219

en dan gaat de beeldschermpjes van de verbinding niet knipperen af en toe 1 keer maar niet alle 2

als er meer vragen zijn of een oplossing dan hoor ik het graag

mvg mark

ps wat info over de pc en modem

Provider (ziggo alles in 1)
verbinding (bekabeld)
pc hp pavilion a460.nl

let op dit probleem heb ik nooit gehad

Even hier kijken en onderin zit een link met meer informatie. Doe eerst eens een speedtest en dan lees verder.
Probeer verder eens internet explorer of firefox en kijk eens of het dan ook lang gaat duren. Anders even cookies verwijderen of je cache geheugen leegmaken.
klik hier.

Hier cache in Chrome. klikkerdeklik

heb vanochted de test gedaan en hier is de uitslag ervan

ping 24ms

douwload 10.0mb

upload 2.7mb

Nou oke. Ik weet niet of dit redelijk is. Je zou als je last blijft houden een ander kanaal kunnen kiezen. Maar heb je stappen plan 2, dus de 2e link al geprobeerd.
Firefox en of Internet Explorer en de cache leegmaken.

Klik hier en lees eens verder wat je nog kun doen met je Cisko of Ubee wifikanaal. ;)

en hoe kan ik het kanaal wijzegen ik ben op het ip site van ziggo (residentiel gateway )

Oh, ja dat zie ik nu ook, heb het even geprobeerd en mij lukt het ook niet, :evil: vreemd dat in die handleiding staat dat dit dan wel kan. :confused:Maar kun je inmiddels er weer op of lukt het nog steeds niet met marktplaats en of hyves.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan