Verbindings probleem met de LG KU990 VIEWTY

Status
Niet open voor verdere reacties.

siemens

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2004
Beste mensen...
Nu ik de trotste bezitter ben van de LG 990 heb ik wel wat vragen:rolleyes:..

Allereerst voor ik met de problems kom, wil ik mijn lof uitspreken over dit toestel:thumb:! Wat een genot om hier mee te werken. Over alles is na gedacht en het touchscreen werkt buitengewoon goed..

Ik heb wel het probleem dat ik met geen mogelijkheid verbinding krijgt met mijn pc, behalve als hij op massa opslag staat.
Maar ik zou hem graag aan het Pc Suite verbinden, ik heb de cd-rom geinstalleerd en de aller eerste x vondt mijn pc ook het modem en de telefoon.
Toch vindt pc suite de telefoon niet...
Wie o wie kan mij helpen???:eek:

mmm... kzou ook graag het antwoord op deze vraag willen hebben, ik heb precies dezelfde problemen :( in het begin deed hij et nog prima, maar na 3 weken ofzo kon ie em niet meer vinden...

als iemand een idee heeft hoe dit kan reageer dan ff :confused:

ik had dat probleem ook. Dit probleem kwam pas bij mij voor toen ik een geheugenkaartje had gekocht in in de telefoon gezet had. Toen kan hij wel de goede com-poort vinden kon je ook in LG Suite gewoon op bijv. contactpersonen drukken, maar dan vond hij de telefoon niet.

Toen heb ik eens een poging gewaagt of hij het misschien deed zonder geheugenkaartje. En ja hoor, hij deed het gewoon weer. Hij kon de telefoon weer vinden. Ik hoop dat dit ook bij jullie werkt.

:thumb:

USB instelling

In de LG, onder Connectiviteit - USB kun je aangeven of je USB verbinding voor mass storage of gegevens gebruikt moet worden. Wanneer je gegevens selecteert kun je gebruik maken van de LG PC Suite software !!!

PC suite LG

Bij de LG Arena heb ik hetzelfde probleem. Op de PC werkt alles prima, op de laptop krijg ik geen verbinding met de telefoon. Er zit geen geheugen kaart in de Arena. PC Suite zegt dat hij wel verbinding heeft, maar de telefoon geeft continu de melding 'Verbinding maken'. In de USB mode krijg ik wel verbinding, rara...
Als iemand een oplossing weet, ik hoor het graag. Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan