verbindingsprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevola

Verenigingslid
Lid geworden
29 jan 2001
Windows XP SP2 Belkin router draadloos netwerk.

Werkt niet en krijg melding:"Beperkte of geen verbindingsmogelijkheid."

Wie weet waar dat door wordt veroorzaakt?

getz.,

henk

Router wel via een draadje ingesteld?

ja en alles heeft perfect gewerkt tot ik van de buren hoorde dat ze via mijn router het net op konden. Toen ben ik gaan prutsen met beveiligen, maar nu gaat het mis.

grtz., henk

Ik zou je willen adviseren de ebeveiliging er weer af te gooien resp met netwerkkabel weer contact te maken en vervolgens via de set-up het beveiligingsstuk zo nauwkeurig mogelijk na te lopen en zo scherp mogelijk in te stellen.Verder moeten je buren toch zo netjes zijn om hetzelfde te doen.

Lijkt me geen abnormale vraag.

Mss een ander kanaal kiezen?
Ik had ook verbindingsproblemen met mijn Belkin router en dit gaf bij mij de oplpossing.

Belkin heeft trouwens ook een goede en gratis (!!) helpdesk.

Geplaatst door nanette
Mss een ander kanaal kiezen?
Ik had ook verbindingsproblemen met mijn Belkin router en dit gaf bij mij de oplpossing.

Belkin heeft trouwens ook een goede en gratis (!!) helpdesk.

Zou ook kunnen maar daarmee heeft de buurman nog steeds toegang.Waar het mi om gaat is dat obv MAC/WEP danwel WPA de toegang beperkt wordt tot jouw computer of laptop.
Aaangezien dit blijkbaar eerst niet zo was,zul je toch via de set-up deze gegevens al dan niet moeten invullen.

Staat DHCP in de router wel ingeschakeld?
Deze melding wordt namelijk ook weergegeven als de pc geen IP-adres kan verkrijgen.

Werkelijk uitstekende helpdesk van Belkin, Upsidaisy.
De fout zat in de instelling van de router. Zowel DHCP als adressen ingeschakeld.

Allemaal bedankt voor de hulp.

grtz.,

henk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan