Verbindingsproblemen met externe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

kluissie

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2012
Hoi forumgenoten;
Een van mijn externe harde schijven maakt regelmatig geen verbinding met mijn pc. Aansluiten met verschillende kabeltjes en/of verschillende usb ingangen maakt geen verschil. Als ik het usb stekkertje een aantal keren in en uit de pc haal, dan pakt hij hem meestal wel een keer en dan werkt het goed, tot dat ik de pc weer opnieuw ga opstarten en hij weer geen verbinding maakt. Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
Groet, Kluissie;)

Probeer het eens op een andere pc/laptop (als je die hebt)
Als hij het daarop wel doet ligt het waarschijnlijk aan je pc of USB connector

Bedankt voor je reactie. Ik kan het idd niet op een andere pc of labtop uitproberen op dit moment, maar omdat ik nog 2 andere externe harddisks heb en die het altijd goed doen, vermoed ik dat het niet aan mijn pc of usb aansluitingen ligt, maar aan de harddisk. Maar als de gelegenheid zich voordoet, zal ik het zeker uitproberen. Zit er in een harddisk software die voor de herkenning moet zorgen zodat ik die opnieuw zou kunnen installeren? Vr. groet.:)

Nee er staat geen herkenningssoftware of een hdd
Ala andere hdd's het wel doen op je pc denk ik inderdaad ook dat het aan de hdd ligt, als ik jou was zou ik snel een back-up maken van je externe hdd (als je hem nog aan de gang krijgt)
Succes ermee :-D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan