Verbindingsproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Georgyboy

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
886
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
365
Goeidag iedereen,

Regelmatig hebben we verbindingsproblemen met internet,
zie meldingen bijlage.

Wat is de oorzaak en wat kunnen we er aan doen?

Alvast bedankt,
Georgyboy
 

Bijlagen

  • Verbindingsproblemen.docx
    87,1 KB · Weergaven: 24
Download MBAM (Malwarebytes' Anti-Malware) hier.
  • Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.
  • Zorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes' Anti-Malware en Start Malwarebytes' Anti-Malware, Klik daarna op "Voltooien".
  • Indien een update gevonden werd, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.
  • Wanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad Scanner : "Volledige Scan", daarna klik op Scan.
  • Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.
  • Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.
  • Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.
  • Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.
De log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in MBAM.
Kopieer en plak de inhoud van het logje in je volgend antwoord.
Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken.
Daarna zal het vragen om de Computer opnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.


:thumb:
 
Bedankt Yoyo13,

Voor Uw vele info

Het is raar meestal kunnen we direct inloggen en soms moeten we verschillende
malen proberen in te loggen.

We proberen Uw voorstel

Groeten,
Georgyboy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan