verbining

• Onderwerp starter Onderwerp starter Keto
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Keto

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2010
Hallo, ik had vandaag een blackberry curve gekocht.
Maar ik zit met een Wifi probleem. Wanneer ik verbinding wilt maken met men thuis router krijg ik : Bezig met configureren WiFi PRofielen. Voeg deze pin toe aan uw draadloos toegangspunt: dan krijg ik paar cijfers. Kan iemand helpen ?

Groetjes. Keto

Zit de functie Wifi functie wel op de Blackberry, een vriend van me had het er laatst over dat het alleen op de BB 9000 zat.

Gr,
Sjorsvde

Worden die cijfers op je telefoon of op je pc doorgegeven?
Heb je al een wachtwoord op je router zitten? Dan moet het namelijk niet zo moeilijk zijn. Dan zou je gewoon de stappen moeten kunnen doorlopen met het installeren van een wifi-verbinding. Ik neem tenminste aan dat dat bij de meeste BB's wel hetzelfde is.

De cijfers worden op me telefoon doorgegeven , en ik heb een router zonder wachtwoord erop.

Hmm, nu maak je het wel een stuk lastiger. Want nu ga je het omdraaien. Het is ook niet verstandig om geen wachtwoord op je router te hebben. Als je daar nu een wachtwoord op zet. Dan zal je telefoon het overnemen denk ik. ;-)

Eigenlijk heb ik 2 Routers. Eentje zonder wachtwoord en eentje met. Maar ik ben niet zo'n router genie dus ik weet de wachtwoord niet van me andere router. :(

Ennuh Als ik verbinding wilt maken met mij BB komt er nu te staat. Reden: Het verkrijgen vn en ip-adres is mislukt

Tsja, dan zou ik het zo ook niet weten.
Ik zou wel proberen op de onbeveiligde router een wachtwoord zetten en dan vanuit daar nog een proberen. Dat kun je doen door naar start--> instellingen--> netwerkinstellingen te gaan. Dan dubbel te klikken op de naam van je netwerk, dan dubbel te klikken op de eigenschappen van draadloos netwerk en dan naar het tabblad beveiliging te gaan.

Het duurde wat langer, want ik probeerde er een afbeelding bij te zetten, maar dat ging niet lukken. Als dit niet lukt, dan zou ik het vanaf hier ook echt niet weten. Sorry.

Heb wat geklooit en het is gelukt! anyways bedankt.

Alleen wat betekent nouw dataservices niet beschikbaar ? Dat komt als ik op Bb op msn wilt inloggen.

Dan moet je msn eerst even verwijderen. Door even op het msn teken te gaan staan, dan met je BB-toets erop te drukken en te kiezen voor verwijderen, dan opnieuw opstarten. Daarna ga je naar internet, naar www.blackberry.com en dan kies je volgens mij (zo uit mijn hoofd naar communication) en dan staat hij bovenaan. Daar kun je hem dan opnieuw downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan