• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verblijsduur berekenen aan de hand van query gegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

LaZyGolfer

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2013
Hallo,

Ik probeer het verblijf van een aantal personen te berekenen aan de hand van een aangeleverde query (database). Daarbij wil ik het totale verblijf berekenen en daarnaast het verblijf op de locaties. Voor een aantal personen berekenen gaat best makkelijk handmatig maar het zijn er 100+ vandaar ik opzoek ben naar een formule, zal waarschijnlijk richting matrix gaan ? lege cellen overslaan om de datum aan het persoon te koppelen ?

Toelichting voorbeeld bestand:

- grijs is bron gegevens
- blauw heb ik zelf al wat geprobeerd, maar of het de juiste weg is ? ;/

Dus kort wil ik proberen in kaart te brengen hoelang een persoon totaal is verbleven en daarnaast op welke locatie en hoe lang op die locatie.

Bij voorbaat dank.

Bijlagen

Hallo Elsendoorn,

Bedankt voor je reactie. Interessante oplossing :) (was nog niet bekend met VB functies) Ben nu niet thuis om de hele dataset te testen, zal je morgen updaten. Alvast bedankt voor je tijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan