verborgen afbeeldingen in Word tekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterderks

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2011
Berichten
93
Ik wil graag in een Word tekst afbeeldingen opnemen die pas zichtbaar worden op het moment dat de cursor over een bepaald woord in die tekst wordt geplaatst.
Dus bijvoorbeeld in de tekst staat het woord "Maxima" en dan wil ik dat er, wanneer de cursor over dit woord wordt bewogen, er een (verder verborgen) afbeelding van Maxima zichtbaar wordt totdat de cursor weer van dat woord af wordt bewogen. Kan dat? En wordt dit dan meegenomen als ik het Word bestand als een PDF opsla?
 
Hoi,

Wat je wil bereiken in word werkt gewoon niet, met hyperlinks kan je nog iets bereiken als je de tekst veranderd in een button maar dan moet je erop klikken dus mousse over werkt niet. In pdf kan je het ook vergeten. Wat wel kan is je word document opslaan als een html pagina en dan code toevoegen via dreamweaver of pagebreeze (gratis html editor) of andere html editors whatever you work with . Dan kunnen uw documenten bekeken worden via een browser. Hierbij een voorbeeldje van wat ik denk dat je wil bereiken. bekijk paginabron voor de code

hopelijk kan je daar mee verder
heb je nog vragen please do
greetz

gast0660
 

Bijlagen

  • voorbeeld.rar
    9,3 KB · Weergaven: 23
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan