Verborgen bestand terug lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forum leden.Ik heb een vraag over het terughalen van verborgen bestanden. Ik gebruik win10 /en heb een extern schijfje met een usb kabel aan mijn laptop hangen
Op deze ext schijf staan bestanden die ik wil verbergen Ik klik op dit bestand >eigenschappen>kenmerken>verbergen>toepassen>ok
Maar hoe krijg ik deze weer zichtbaar op mijn extra schijfje ?? hoe doe ik dat in win 10 ?? (ik wil alleen de bestanden zichtbaar maken op mijn ext schijfje dus niet van andere bestanden of van mijn grote c schijf van de laptop ) Kan dat ??
e de waele

Volgens mij is het alles of niets zien.
Bij beeld, opties , map en zoek opties wijzigen en weergave kun je dat voor windows instellen.

Als het een keer wel en de andere keer niet zichtbaar moet zijn adviseer is de verborgen besatnden in windows niet zichtbaar te maken.
Je heb dan programma's als total commander waar je kunt instellen dat ze wel zichtbaar moeten zijn.
Dus met total commander altijd zichtbaar, met windows nooit.

Succes er mee.

Zo kan je verborgen bestanden zichtbaar maken:
Hidden.jpg

OK het is opgelost Ed de moor geeft de juiste inlichting die ik nodig heb wat bedreft de instelling (kostenzer )deze staat op onzichtbaar voor alles dus dat houden we zo
Zeker alvast bedankt voor jullie bijdrage aan mijn vraag en tot de volgende vraag weer maar
e de waele ik zet de vraag als opgelost

Sorry vergeten ?? Gelukkig nog goed afgelopen bedankt voor u aandacht mvrg e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan