Verborgen bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnncops

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2004
Ik heb mijn harde schijf opnieuw in mij p.c. gedaan en kan nu een map die ik heb verborgen niet meer oproepen. Het oproepen deed ik door middel van tools-folder options-vieuw-show hidden files and folders. Kan iemand me vertellen of er een programma is dat deze bestanden terug kan vinden.

Krijg je ook een (fout)melding als je datgene probeert te doen wat je beschrijft.

Nee ik heb de optie hide operating system files afgevinkt om te kijken of dat iets uit maakte. Er verschijnen dan wel twee mappen maar dat zijn niet de mappen die ik zoek.
Groet Johnn.

Johnn, Gebruik je Windows XP of Vista? Want ik denk dat het verstandig is om deze vraag even naar de juiste sectie te laten verplaatsen. Ik zal even de mod waarschuwen.

Hallo Raymond, verplaatst o.k. maar wil je dan ook even zeggen waar naar toe.
Groet Johnn.

Heb het gezien, nu nog een oplossing voor mijn probleem. Ik heb wel eens gelezen dat er een programma is dat verborgen bestanden kan vinden.Wie weet raad???

Eureka

Ben nog even aan het zoeken geweest op het internet en heb PC Inspector smart recovery gedownload (programma is door iedereen gratis te downloaden). Heb al mijn foto's weer terug.
Groet Johnn.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan