mthomassen
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 aug 2001
Sinds enige tijd word ik geplaagd door dewebsite ms-connect Eerst kwam deze steeds uit zichzelf als startpagina, ook vlak nadat ik weer mijn eigen startpagina had ingesteld.
Nu lijkt dat opgelost. Wel zit hij nog steeds in het opstartbestand en als ik het uitschakel via msconfig dan komt hij later weer terug.
De website blijkt gekoppeld te zijn aan het programma CDM.exe.
Dit programma heeft zich genesteld in windows\system en is niet te verwijderen.
Ook niet via een uninstallopdracht in dos. Je krijgt telkens de boodschap : Please connect to the internet to uninstall. Als je op ok klikt dan gebeurt er niets.
Ook ben ik op de website ms-connect geweest maar nergens wordt melding gemaakt van een uninstall opdracht. Ik heb het hele systeem gescand met Norton op virussen en ik heb geen enkel virus. Wie kan mij advies geven.
Marianne
Nu lijkt dat opgelost. Wel zit hij nog steeds in het opstartbestand en als ik het uitschakel via msconfig dan komt hij later weer terug.
De website blijkt gekoppeld te zijn aan het programma CDM.exe.
Dit programma heeft zich genesteld in windows\system en is niet te verwijderen.
Ook niet via een uninstallopdracht in dos. Je krijgt telkens de boodschap : Please connect to the internet to uninstall. Als je op ok klikt dan gebeurt er niets.
Ook ben ik op de website ms-connect geweest maar nergens wordt melding gemaakt van een uninstall opdracht. Ik heb het hele systeem gescand met Norton op virussen en ik heb geen enkel virus. Wie kan mij advies geven.
Marianne