verborgen mappen/kruisjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

hilda09

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2003
Berichten
7
hallo,

ik heb/had verborgen mappen, zijn nu met hulp van jullie zichtbaar, maar heb nu nog kruisjes ipv tekst etc.
kan iemand me hierbij helpen?

prettige jaarwisseling,

mvg hilda
 
Kruisjes? Waar?:rolleyes:

Groetjes,
Bennie
 
welkom op Helpmij!

Waar heb je die kruisjes? Kun je misschien een screenshot maken voor de verduidelijking?
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door hilda09
hallo,

ik heb/had verborgen mappen, zijn nu met hulp van jullie zichtbaar, maar heb nu nog kruisjes ipv tekst etc.
kan iemand me hierbij helpen?

prettige jaarwisseling,

mvg hilda

Als je de map opent, zie je een blanco page met kruisjes, dwz een klein 4kant hokje met een kruisje er in, kun je op klikken, maar er gebeurd niets,

groet,hilda
 
Beste wensen ook voor jou:) Maar over WELKE map heb je het. Op internet? Dan denk ik aan een java probleem

Beste Hilda09, probeer je probleem eens goed te omschijven.. Welke windowsversie, internet explorer versie, enz...

Echt.....ik snap er niets van (waar je het over hebt:confused: )
 
kruisjes/verborgen mappen

hallo,

het gaat om windows 2000 versie, internet explorer (zover ik weet) station d - temp.map - ga je naar mapopties - weergave - dan zie je beveiligde besturingssysteem verbergen - show and manage the pair as a single file - verborgen bestanden/mappen niet weergeven - bij bestandstypen staat h.323 internet-telefonie - onderaan op je scherm staat in de balk: 0 objecten + 3 verborgen als je deze opent zie je: vticnf vti_pvt desktop.ini

hopelijk heb je hier iets meer aan, laat het anders maar weten,
groetjes hilda
 
En waar staan nu die kruisjes ipv tekst? Zij dat die 3 verborgen objecten? Lukt het je echt niet om een screenshot te maken?
 
kruisjes/verborgen mappen

hallo,

heb geen idee wat een screenshot is en hoe ik die moet maken, kun je me dat uitleggen, dan probeer ik die te maken van die kruisjes.

groet,
hilda
 
Dat kan makkelijk met het gratis progje IrfanView, druk op PrintScreen-toets (toetsenbord) van hetgeen wat je wil zien, open IrfanView, klik op Edit/Paste, met ingedrukte linker-muisknop snij je de afbeelding bij, klik dan op Edit/Crop selection. Met Options/Resize kan je nog de grootte aanpassen. Tot slot klik je op File en dan Save as, .jpg is gebruikelijk. Blijf onder de 100 kb als je deze upload naar hier, te vinden als je reageert op een bericht, klik dan op Bijlage toevoegen.
 
Re: kruisjes/verborgen mappen

Geplaatst door hilda09
hallo,

heb geen idee wat een screenshot is en hoe ik die moet maken, kun je me dat uitleggen, dan probeer ik die te maken van die kruisjes.

groet,
hilda

@Gezina, bedankt voor het uitleggen van de screenshot. Ik gebruik irfanview niet dus ik was al bang dat dit uitleggen moeilijker was dan het probleem zelf:D .

Een screenshot is dus een "kopie" maken van het scherm wat JIJ ziet, zodat wij hetzelfde kunnen zien. Dat is ter verduidelijking van je vraag.

Succes! Ben nu toch heel nieuwschierig geworden:D
 
kruisjes/mappen

hallo tanja (gezina)

bedankt voor de moeite die jullie voor mij doen, maar het gaat mij nu toch te ver, ik ga eerst een cursus doen geloof ik, snap er niets van en dat voor een paar r... kruisjes, (deze krijg je ook wel eens met 'n e-mail -spam- binnen, 4kantje, kruisje er in, aanklikken en nog niets zien)

in iedergeval bedankt met het geduld wat jullie hebben

gr. hilda
 
Nou Hilda,

Jammer dat het niet gelukt is. Heel veel succes op je cursus die je wilt volgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan