verborgen mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

azer

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
505
Ik wil bestanden naar een verborgen map kopieren in win xp prof. Hoe gaat dat? Het terug zichtbaar maken en toegankelijk maken met een wachtwoord gaat. Ik vind de "verborgen map" van win xp niet. Thx:love: :eek: :cool:
 
Verborgen mappen en bestanden weergeven:
Verkenner > Extra > Mapopties > Tablad Weergave > scroll naar beneden en vink het vakje voor "Verborgen bestanden en mappen weergeven" aan.
 
Als je echt iets wilt verstoppen..... moet je het programma "stealth disk" gebruiken.... dan kun je de ondeugende foto's van je vriendin ECHT verborgen houden........
 
Stuur mij eens de foto's van uw vriendin om mee te proberen THX!!!!!!!!:) :thumb: :thumb: :thumb:
 
Is gedaan.... maar niet verder vertellen, hé?
 
Maar het beveiligen van een map met wachtwoord is nog altijd niet gelukt!!!!:eek: :love:
Ik zit nu wel met een wachtwoord bij het openen van de pc (dat ik niet weg krijg ....hoe wegwerken?):thumb: :evil:
 
Als in nu de bewuste map die ik wil beveiligen aanklik en naar delen gaan kan ik niets meer aanvinken en krijg "de map is verplaatst". Ik kan de map nochthans nog altijd openen zonder wachtwoord.
:eek: :eek: :eek: :cool: :love: :evil: :evil: :evil:
 
Als ik bv "mijn documenten" wil beveiligen eig...delen...aanvinken...wachtwoord instellen: dan is gans de pc afgesloten met het ingevoerde wachtwoord en niet de map "mijn documenten!!!!:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
 
Het niet kunnen afsluiten van een deel ven de pc met een wachtwoord zou liggen bij het al of niet gebruiken van NFST. Ik kan alles overzetten maar daarna niet meer terug zetten. Is de omzetting niet risicodragend? Wie weet meer? Thx:eek: :cool: :8-0: :evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan