• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verborgen rijen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theknurt

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Hallo mede Excel fanaten,

Ik heb de volgende uitdaging waar ik nog niet uitkom.

Ik heb op een tab blad ongeveer 300 regels gebruikt staan met (correcte) formules. De overige rijen heb ik verborgen.

Nu wil ik de bestaande regels gaan uitbreiden, waardoor ik de onzichtbare regels zichtbaar moet maken.

Nu selecteer ik links-boven-in het totale selectie knopje en via opmaak >> rij >> probeer ik alle regels zichtbaar te maken. Er gebeurd niks.....

Selecteer ik de laatste (regel 300) en doe een dubbel klik op het zwarte vierkantje (regels doorvoeren), krijg ik ze allemaal wel zichtbaar en het bestand word een factor 5 groter (40Mb).

Verwijder ik nu de ontstaane, doorgevoerde formules dan worden de regels ook weer onzichtbaar........

Wat doe ik toch fout ???

Thanks voor jullie oplossingen

Normaliter selecteer je in jouw geval eerst de laatste rij, en sleep je de muis naar beneden (het grijze gebied in). Vervolgens rechtermuisknop en 'unhide' (zichtbaar?) klikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan