• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verborgen tabbladenzichtbaar maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ben Spijk

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2006
Wie kan mij verder helpen.
ik heb het nodige al gelezen op internet maar helaas, ik krijg het niet voor elkaar.
ik heb een excel 2007 sheet met beveiligde tabbladen en beveiligde verborgen tabbladen.
we zijn overgestapt naar excel 2010
van de zichtbare tabbladen kan ik de wachtwoorden afhalen. Goed, blijven de verborgen bestanden over.
Deze worden getoond bij >Bestand> Info>machtigingen>
Hier staan de verborgen tabbladen weergegeven.
De beveiliging opheffen lukt ook nog maar dan houdt hier het verhaal op. Na het opheffen verdwijnen de tabbladen en zie ik ze niet meer terug.
Ga ik weer naar de werkmap toe om de verborgen (zonder beveiling) mappen zichtbaar te maken dan lukt dit niet. De tekst " zichtbaar maken" met rechtermuisklik blijft grijs.

Vraag wat moet ik verder doen?

Via de VBA-editor kan je bij de eigenschappen van het werkblad de zichtbaarheid aanpassen.

Ben Spijk,

ik denk dat de bladen bij de eigenschappen van het blad op Very Hidden staat.
In de VBA omgeving kun je per blad de eigenschappen in zien.

tabbalden zichtbaar maken

het verbaast me dan, dat in excel 2007 ik alles met muisklikken kan bewerken en nu zou ik met Alt F11 visuele basic aanpassingen moeten maken.
ik denk dat excel 2007 en 2010 een conflict hebben en elkaars gegevens niet meer correct kan verwerken.
Ik kijk even verder. in VB

alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan