verborgen uitleg

Status
Niet open voor verdere reacties.

kisarida

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2002
hallo,
als ik in een tekst een woord tegenkom waarachter uitleg is verborgen(bv in een help funtie) kan ik deze niet lezen.
de tekst verschijnt wel maar is niet leesbaar,vroeger kleurde deze kader bv licht geel ,ook dit gebeurd niet.
ik denk zelf dat het over een instelling gaat maar welke?
GRAAG HULP

wel ik weet het niet, maar het is sinds ik xp heb geinstaleerd,vroeger met me had ik het niet.
kun je me juist vertellen waar ik iets moet veranderen en hoe

wel in xp doet hij het goed ,maarin andere prog. oa.word exell opend hij het woord wel(maar heel onduidelijk)of geheel niet(zie bijlage)maar met een fout beschrijving in eigenschappen

Bijlagen

ja dat wil ik wel doen ,maar hoe .
ik heb al vanonder op verwijderen gedrukt maar blijkbaar staat alles er nog

Je hoeft geen nieuwe vraag te plaatsen. Je kunt gewoon hier verder gaan

ok ik heb ook nog een print screen van windows genomen en daarwerkt het wel zie bijlage

Geplaatst door gast0225
Levert dat geen vertraging op voor vraagsteller ?
De oude vraag komt nu niet in de top 25 zodat anderen hem kunnen zien.........
Pas als lezers naar de desbetreffende rubriek gaan, zien ze 'm, terwijl bij een nieuwe vraag deze in ieder geval ff in de top 25 komt te staan.

Het zal wat zijn als alle vragen die niet meer in de top25 staan verwijderd moeten worden en daarna weer opnieuw gesteld worden.

En deze link werkt voor mij beter dan de laatste 25 vragen op de begin pagina:

http://www.helpmij.nl/forum/search.php?s=&action=getnew

hallo ,er is nog altijd geen oplossing.
heeft er iemand nog tips.

ps; de banners op een pagina worden soms niet weergegeven.
volgens mij heeft het toch met java te maken.of zitten we toch ergens op het verkeerde spoor?

Kisarida,

Daar was ik al bang voor ! Niet iedere user neemt de moeite om vragen buiten de top 25 om te lezen.

Zoals ik al eerder adviseerde : stel je vraag opnieuw.
En de zorg van M@rio v.w.b. de top-25 vragen, valt wel mee, want ik denk dat in 80 tot 95% van de gestelde vragen wel een passend antwoord gegeven wordt "binnen de periode dat een vraag in die top staat".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan